Schumacher CAT L1R

Britská značka Schumacher vydala novú súťažnú buginu CAT L1R v mierke 1:10. Nový model prináša množstvo vylepšení na základe poznatkov medzinárodného pretekárskeho tímu Schumacher a vytvára ďalšiu senzačnú 4WD buginu. Model L1R sa vyznačuje vylepšenou geometriou odpruženia, nižšou hmotnosťou, lepšou odolnosťou a novou karosériou JConcepts.  Buggyny radu L1 už vyhrali európsky šampionát EOS, britský národný šampionát BRCA a kobercové národné preteky ROAR v USA. Prototyp buggy CAT L1R nedávno dosiahol niekoľko skvelých výsledkov vrátane titulu britského národného šampióna 2022, nemeckého národného titulu 2022 spolu s úspechom v podobe titulu na kobercových majstrovstvách Floridy a kobercových offroadových majstrovstvách USA.

Pozrite si 26 vylepšení nižšie:

  • Novinka – Predné nosiče nábojov so skrutkovacími riadiacimi doštičkami, ktoré umožňujú nastavenie pre všetky podmienky na trati.
  • Novinka – ložiskový hriadeľ a klzné dosky s ložiskovou maticou M4. Ľahká klzná spojka s dvoma podložkami a pružinou na jemné nastavenie. Nové rozhranie pohonu tanierov a prevodov umožňuje lepší chod a účinnosť.
  • Novinka – geometria zadného zavesenia pre väčšiu stabilitu a lepšiu trakciu zadnej časti. Vďaka tejto novej geometrii je vozidlo v zákrute plochejšie a zároveň si zachováva priľnavosť v zákrute.
  • Novinka – širšie uchytenie zavesenia.
  • Nové – Zadný nosič nábojov s väčšími vonkajšími ložiskami nábojov a viacpolohovým nastavením odklonu. 10 polôh vybočenia spojov na jednej doske s podložkami na nastavenie vertikálnej výšky.
  • Novinka – dlhšie zadné oceľové hnacie hriadele.
  • Novinka – Tvrdý elox so šírkou -1,5 mm, 12 mm šesťhran kolesa.
  • Nové – Vložky čapov zavesenia pre väčšiu presnosť a odolnosť. Oceľové horné klobúkové puzdrá pre dlhšiu životnosť čapov a väčšie rozpätie pre ložiskovú plochu účinnej dĺžky čapu závesu.
  • Novinka – dizajn karosérie JConcepts. Obľúbený známy štýl, ktorý ponúka skvelú rovnováhu medzi riadením a stabilitou.
  • Novinka – kratšie predné hnacie hriadele. Väčší pohon dopredu a reaktivita.
  • Novinka – Dlhšie výstupy predného diferenciálu.
  • Nové – Silnejšie predné horné kryty prevodoviek.
  • Nové – Aktualizované predné vahadlá.
  • Nové – Guľová miska riadenia a 5,5 mm guľové čapy.
  • Nové – Predný vnútorný 3,5 mm závesný čap so zvýšenou polohou. Pre lepšiu jazdu vpred a obratnosť.
  • Nové uchytenie motora. To umožňuje, aby sa do novej prednej montážnej polohy zmestili krátke LiPo batérie s plnou výškou. Pozícia LiPo batérie je posunutá o 9 mm dopredu ako u predchádzajúceho modelu.
  • Novinka – Tvrdý eloxovaný 2 mm podvozok zo zliatiny 7075-T6. Ľahký prístup k prijímaču. Elegantný nový tvar zadnej časti ľahkého a pružného podvozku, ktorý umožňuje prenášať váhu auta dozadu v zákrutách bez toho, aby sa podvozok zachytával o trať.
  • Novinka – tvarované kompozitné bočnice. Umožňujú zachovať pružnosť vďaka týmto mäkkým vysokokvalitným výliskom.
  • Novinka – Ľahko prístupná montáž LiPo s ďalším umiestnením dopredu.
  • Nové – Dlhšia hriadeľ zadného tlmiča.
  • Nové – Zadná 1,8 mm Anti-roll tyč zodpovedajúca novej geometrii, ktorá je súčasťou dodávky.
  • Nové – Kryt remeňa diferenciálu s hrubšou podložkou planetového prevodu pre lepšiu odolnosť. Zlepšená účinnosť diferenciálu v chode.
  • Nové – Tvarované piesty a puzdrá tlmičov.
  • Nové – držiaky tlmičov „S2“. Aby vyhovovali novej geometrii predných a zadných kolies.


Pridajte Komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Scroll to Top